Beko WMD 66165

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Beko WMD 66165 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

MauriceMFM 18-04-2010
Geschreven voor: Beko WMD 66165

Na 21 jaar alweer toe aan mijn vierde wasmachine.
Ik hoor alleen verhalen om mij heen dat hun wasmachine al 15 of 20 jaar draait zonder problemen. Bij mij ging de eerste machine al na 3 jaar stuk en gezien de kostprijs van de machine was het niet de moeite waard om de te repareren. daarna een AEG gekocht welke al na 8 jaar stuk ging. Ook hier waren de reparatiekosten te hoog om te laten maken. Toen toch maar een stuk meer uitgegeven en een miele gekocht. Jammer, na 9 jaar ging een stukje electronica kapot. Dit toch maar laten maken want een miele gaat volgens de verhalen wel zeker 15 jaar mee. Afgelopen week ging de motor stuk en had ook deze machine het dus begeven na nog geen 11 jaar. Hierop besloten om een nieuwe machine te kopen en niet meer uit te geven dan 500 euro en met een aantal wensen kwam ik uit bij Beko 66165. Nog nooit van dit merk gehoord maar bij Wehkamp geven ze 5 jaar garantie op een machine van 359 euro. Wie doet je dan wat en als deze na 5 jaar weer stuk is dan doet het niet zo'n pijn om weer een nieuwe te kopen. Afgelopen week is de Beko afgeleverd en heeft flink wat achterstand in de was moeten inhalen. Tot nog toe zeer tevreden over deze wasmachine. Ten opzichte van de Miele trilt hij iets meer bij centrifugeren. Oorzaak is misschien dat de Beko 1600rpm heeft en de Miele had maar 1200rpm. De Beko hoor je bijna niet lopen en doet hier dus niet onder voor de Miele. Wasresultaat is goed en het A label van droogresultaat is ook goed te merken.
Makkelijk te bedienen.
Bij duurzaamheid heb ik niets ingevuld aangezien de machine te kort in bezit is om hier over te oordelen.
Na verloop van tijd als de machine iets ouder is zal ik deze review aanvullen.